A lány szerette, A fiú nem. A lány felnézettrá, A fiú nem. A lány szerelmet vallott, A fiú megalázta. Alány sírt végette, A fiú kinevette.
A fiú csak akkor jött rá mit tett
Amikor a lány sírjára virágot tett.. "Ne ítélj el valakit, azért mert más!
Ítéld el akkor, ha nem önmaga!"
rád bízom a lelkem
ha akarod éltesd,
ha akarod öld meg
rád bízom a testem
ha akarod öleld, ha akarod égesd el
nem tudom hol vagyok otthon
menekülés, ez az én sorsom
miért szaladok el, miért bújok el
szememet miért takarom el
körmeim miért vájom magamba
fejemet miért verem a falba
ha így is ugyanúgy fáj
mond miért...
szeretném nem hinni, hogy félek
hogy lesz még más, egy másik élet
kapaszkodnék, de kezeim bénák
felmásznék, de hiába küzdök
a mélység odalent vár
mondd miért...
ne ébressz fel, túl késõ már
süllyed alattam a mocsárra épült vár
sose fájt, így sose fájt..
Friss/New :)
Legalul ball oldalon blog van amibe
még nem írtam semmit eddig.. :D a RóLaM ^^menübe
a barátaimról találhatsz pár
képet amit találtam.. XD Itt a menübe:
..kérdőív... :)
most ülj ide mellém..
csirke
psy / goa a Videók menübe új videok:
A day to remember - Monument
A day to remember - You should have killed me when you had the chance Simple Plan-Shut up Tonight Alive-To Die For Rise Against - The Good Left Undone Bring Me The Horizon - Avalanche Bring Me The Horizon - Shadow Moses Bring Me The Horizon - And The Snakes Start To Sing BMTH-It never ends Bring Me The Horizon - Deathbeds Pink- Fucking perfect Pink-Raise your glass Pink-So what Avril Lavigne- What the hell The Killers-Read my mind Avril Lavigne: Smile Fall out boy: I dont care MxPx - First Day of the Rest of Our Lives A Day To Remember - All Signs Point to Lauderdale Sum 41- Fake my own death Rise Against-Swing life away
gondolj arra mennyire szerettelek.
gondolj a sok szép időre mit
együtt töltöttünk,s az utolsó napra,
mikor kimondtad:végeztünk.
gondolj arraa fájdalomra,
amit akkor átéltem,nem is sejtetted,
mit jelentettél nekem.
te voltál az,kire életemet
bíztam volna,te voltál, kiért
a pokolba is mentem volna.
s íme e könnycsepp
miattad folyik arcomon,
tudd, hogy hiányzol nagyon.
gondolj erre,ha már máshol leszek
s más teszi szebbé életemet.
s idővel gondolsz rám, mikor már
nem leszek veled, s arra mennyire
szerettelek.
gondolsz a sok szép időre
mit együtt töltöttünk,
s arra a napra mikor kimondtad
végeztünk. egy rózsát helyezel
kezeddel síromra,szemedből egy
könnycsepp folyik arcodra.
sírva kéred bocsássak meg
neked,s én a túlvilágról válaszolok:
érted mindent megteszek.
I woke up it was 7
I waited till 11
Just to figure out that no one would call
I think i got a lot of friends but I don't hear from them
What's another night all alone?
When your spending everyday on your own
And here it goes
I'm just a kid and life is a nightmare
I'm just a kid, I know that its not fair
Nobody cares, cause I'm alone and the world is
Nobody wants to be alone in the world.
And maybe when the night is dead, I'll crawl into my bed
Staring at these 4 walls again
I'll try to think about the last time, I had a good time
Everyone's got somewhere to go
And they're gonna leave me here on my own and here it goes
I'm all alone tonight
Nobody cares tonight
Cause I'm just a kid tonight
Már megtanultam nem beszélni,
egy ágyba hálni a közönnyel,
dermedten, élet nélkül élni,
nevetni két szemembe könnyel.
Tudok köszönni ostobáknak,
bókolni is, őrjöngve dúltan,
hajrázni, ha fejemre hágnak.
Az életet én megtanultam.
Csak oly unott ne volna minden,
a jó, a rossz, amit a sors hoz.
Ennen-sebem is úgy tekintem,
akár egy esetét az orvos.
Mindazt, mi fáj és van, megértem.
Nekem jutalmat hát ki adhat?
Nem zöld kölyök vagyok. Megértem:
Halál, fogadj el a fiadnak.
Ne küzdj túl erősen.
A legjobb dolgok váratlanul történnek
Úgy emlékszem, mintha tegnap történt volna,
egy pillanat alatt zuhantam a felhőkből a porba.
"Mond ki, amit érzel, csináld, amit szeretsz
, tökéletes nem, de igazi még lehetsz"
Ha szeret valaki, akár csak egyetlen ember is,
az azt jelenti, hogy még élsz.
Úgy teszek, mintha élnék, pedig csak egy baba vagyok.
A polcon ülve, szép ruhában, üres szemmel,
merev háttal, érzéktelen mosolygással.
A távolba révedve bénultan figyelek,
és jöttödre porcelán szívem megremeg!
..Nem vagyok jövőbe látó égi jel
,csak egy álom mi gyakran téved el.
Lehet hogy nem vagyok az kit mindig is kerestél.
De az volna szép ha mégis szeretnél..
A P.O.D.-s fiúk legújabb albuma, a „SATELLITE” egészen a sztratoszféráig repíti a hallgatót. Hatásos, erőteljes, kultúrákat áthidaló rockzene hallható a san diegoi kvartett második, az Atlantic Records-nál kiadott lemezén. Az album egyszerre örömteli, provokatív, érdekfeszítő és tökéletesen hiteles. Az album co-producere Howard Benson, aki már a fiúk első, platina lemezes albumának sikerében is közre játszott. Az albumról kimásolt első kislemez a heves „Alive” vagy az azt követő érzelmekkel telített „Youth of the Nation” sikereivel a P.O.D. az egekig szárnyalt, hogy egy teljesen új és vibráló színt vigyen a rock zenei életbe. „Az összes nagy rock bandát a szenvedély és az érzelmek vezérelték, legyenek azok akár pozitív, akár negatív szenvedélyek és érzelmek.”- nyilatkozta a csapat sokoldalú gitárosa, Marcos. „Szerintünk nagyon sok mai rock banda – és szándékosan nem mondok neveket – teljesen érzelemmentes számokat ad elő. De mi mindig belevisszük a szeretetünket, és minden érzésünket a zenénkbe.” A „SATELLITE” 2001 tavaszán készült 3 hónapon keresztül Sherman Oaksban és Los Angelesben. Benson, és Andy Staub (már régóta a Metallica hangmérnöke) vezérlete alatt a P.O.D. 20 új dalt vett fel. A fiúk azzá a csapattá váltak, akikké mindig is szerettek volna: egy teljesen szabad rock bandává, akik gazdag stílusvilágot ötvöző zenei hangzásukban egybeolvasztanak a reggae-től a rock zenéig, a hip-hoptól a hardcore-ig rengeteg féle zenei irányzatot. „Igazából nem lehet egyetlen szóval leírni a P.O.D.-t” –mondja Marcos. „Ha ellátogatnál mindannyiunkhoz, és megnéznéd a CD gyűjteményünket, akkor találnál mindenfélét, metált, punk zenét, jazzt, raggae-t, bármit. Talán a countryt kiéve. De azon kívül tényleg mindenféle CD-nk van.” „Ha egyszer jól érzed magad valamitől, akkor az úgy jó”- teszi hozzá Traā. „Ez a P.O.D. filozófiája. Amikor a bandába kerültem, nagyon önfejűen vélekedtem arról, hogy milyen zenét szeretnék játszani, de mióta együtt játszom a fiúkkal, ők segítettek, hogy nagyon sok zenei irányzat felé nyissak. A legfontosabb kérdés, amit zenével kapcsolatban fel lehet tenni az, hogy hogyan érzed magad tőle, és nem az, hogy tetszik-e vagy sem. Ha hallgatsz egy dalt, és közben jól érzed magad, akkor az egy jó dal. Ha nem, akkor nem az.” Az elképzelés, hogy a rock ’n’ roll célja az, hogy megmozgasson és inspiráljon, érvényes a „SATELLITE”-re, főként a stílusokon átlépő „Ghetto”-ra és a mámoros himnuszra, az „Alive”-ra. Még nem igazán tudjuk, hogyan nevezzük a dal („Alive”) lelkét, de eddig Gyönyörűnek neveztük, mert ezt az érzést ébresztette bennünk. Ez adta a dal lírikus alaphangnemét, mert azt szerettük volna, ha az emberek miközben hallgatják, azt mondják, hogy „Huh, ettől nagyon szuperül érzem magam.” A refrént nem is tudom hányszor vettük fel, mert mindig azt mondtuk: „Gyerünk, tegyünk rá még egy lapáttal”.” A „SATELLITE” lírikus tartalma, mely gyakran szívbemarkoló és erőteljes, és mindig szenvedélyes, a csapat őszinte hitvallását tükrözi. A dalok nagy részét, többek között a „Thinking About Forever”-t és a szívet tépő címadó dalt, Sonny édesanyjának halála inspirálta. „A „Satellite” arról a személyről, dologról szól, aki az égből figyel bennünket. „- magyarázza. „A legtöbb ember, aki elvesztett valakit, úgy képzeli, hogy onnan fentről figyelnek minket szeretteink.” Talán a leghatásosabb dal az albumon a „Youth of the Nation”. A dal a csapat nyers és heves reakciója a mostanság elterjedt iskolai lövöldözésekre. Majd Marcos hozzá tette: „Mindig is sokat beszélgettünk ezekről az esetekről turnézás közben. Mikor ezt az albumot írtuk, akkor San Diego északi részén dolgoztunk, hogy kicsit elszigetelve lehessünk. Egyik nap, amikor éppen a próbaterembe tartottunk, láttuk a sok zsarut, de csak később tudtuk meg, hogy mi is történt valójában.” Azon a napon, egy elsős diák lövöldözni kezdett egy 22-es kaliberű fegyverrel a Santana középiskolában, és megölt két diákot, másik tizenhármat pedig megsebesített. Marcos így emlékszik vissza: „A stúdióban voltunk, és elkezdtünk jammelni, és egy kísérteties gitár dallam alakult ki, és a dob sötét hangszíne…. Valahogyan szinte magától összeállt az egész. Mondtam Sonnynak, hogy gyerünk haver, írj valami jó szöveget.” „Nagyon érzelmekkel telített helyzet volt.”- mondta Traā. Van egy TV a stúdióban, azon követtük figyelemmel a híreket. A többieknek mind vannak gyerekei, és mindannyian szörnyülködve nézték a híradásokat, miközben azt mondtak, hogy jó ég, ez az én gyerekemmel is történhetett volna. A „SATELLITE” felvételeiben közreműködött: a híres Eek-A-Mouse a „Ridiculous” című dalban, és a „Without Jah, Nothin”-ban a rendkívűl tehetséges és köztudottan különc HR a Bad Brainsból, akik a P.O.D. legnagyobb kedvencei. „Hihetetlen volt, amikor HR megérkezett”- emlékezik vissza Sonny a hardcore idollal való munkára. Gondoltuk, hogy megbeszéljük, hogy mi is legyen, hogyan csináljuk, de ő akkor és ott rögtön hozzá akart fogni a munkához. Hiába mondtam neki, hogy még a szöveget sem írtam meg, ő ragaszkodott hozzá. Szóval ennél tényleg nem lehet punk rockosabbat csinálni. Szóval, ő bement a stúdióba, és teljesen eksztázisba esett. Eszméletlen volt. Számunkra HR egy élő legenda, de nagyon szerény volt, és rögtön hozzáfogott a munkához. Nagyon szuper volt együtt dolgozni Vele.” „Nagyon kevés banda tiszteli a múltat”- mondta Marcos a P.O.D. zenei elődjeikkel való együttműködéséről nyilatkozva. „De hogyan is hódíthatnád meg a jövőt, ha nem tudsz semmit sem a múltról? Mi tiszteljük a múltat, a soultól az R&B-ig és a punkig, minden, amiben volt érzés. Nagyon sok olyan dolog van, amit mi beépítettünk ezekből a zenékből a miénkbe, amivel a legtöbb mai banda egyáltalán nem is foglalkozik.” „Minket senki sem talált ki”- Mondja Wuy büszkén. „Teljesen egyszerű emberek vagyunk, és csak elmeséljük a történetünket.” A P.O.D.-s fiúk San Ysidroban, egy vegyes közösségű városban nőttek fel, a kaliforniai-tijuanai határon. 1992-ben a sokoldalú dobos Wuy elhívta az elkötelezett hip-hop rajongó unokatestvérét, Sonnyt, hogy legyen az énekese annak a szárnypróbálgató hardcore bandának, amit barátjával, Marcossal alapított. A P.O.D. a következő évben lett teljes a clevelandi születésű funky mániás Traāval, aki a csapat basszusgitárosa lett. A fiúk olyan punk zenekarokkal álltak egy színpadon, mint a Green Day, a Pennywise és a Vandals. Játszottak gördeszka parkokban és néhány YMCA-ben, miközben negyvenezer darabot adtak el a lemezükből, majd leszerződtek az Atlantic-kal. A „Southtown” és a „Rock The Party (Off The Hook)” sikerein a “THE FUNDAMENTAL ELEMENTS OF SOUTHTOWN” című albumuk meg sem állt a Billboard Heatseekers listájának első helyéig, majd platina lemez lett. A remek kritikákat kapott album a San Diego Music Awardson 1999-ben az év albuma lett, az év dala kategóriában pedig a „Rock The Party (Off The Hook)” volt a befutó. Sőt, a P.O.D. két egymást követő évben is elnyerte az év legjobb Hard Rock illetve Heavy Metal csapatnak járó díjat. Sőt, a fiúk 2000-ben bekerült az év emberei közé a Rolling Stones magazinban. A fiúk Amerika egyik legszorgalmasabb bandája: az év nagy részét koncertezéssel töltik, játszanak parkokban, kávézókban és iskolákban. Ők voltak a 2000-es Ozzfest fő szenzációi, turnéztak a Stainddel és a Crazy Townnal az MTV Return Of The Rock Tour keretein belül, majd együtt állhattak a színpadra a Kid Rockkal, a Linkin Parkkal, a Primusszal, a Sevendusttal, és a Kornnal. A koncertezésen kívül a P.O.D. írt filmzenét és szerepelt számos Tv műsorban is. A “School of Hard Knocks” Adam Sandler „Sátánka – Pokoli poronty” című vígjátékában szerepelt és szintén ők készítettek a „Minden héten háború”-hoz és a „Ready To Rumble”-hoz zenét. Majd olyan nevezetes show műsorokban tűntek fel, mint a The Howard Stern Radio Show, a Farmclub.com és az MTV több műsorában: a 120 Minutes-ben, a The Return of the Rock-ban, és a Rock N’ Jock Bowling-ban. Sőt, Sonny meghívást nyert az ABC által sugárzott, Bill Mahler, Politically Incorrect című műsorába. Sokoldalúságukkal kapcsolatban Marcos így nyilatkozott: „Próbálunk univerzálisak lenni. Ha el tudjuk érni, hogy a nagymamád és a 3 éves kisgyerekek is minket hallgassanak, akkor jól csináljuk. Mi a célja egy zenésznek? Azért játszik egy hangszeren, hogy hallhassák az emberek. Miért játszik élőben? Azért, hogy lássák, és hogy a zenéjét hallják. Ha meg nem, akkor mi a fenének gitározik egyáltalán?”
A cigis dobozra írták: meghalsz De valamit még tudni akarsz
Több ez az egész, mint aminek látszik
Csak viccel velünk, bújócskát játszik
Gyere le velem a mélybe
Fent már úgyis jártál
Gyere le velem a mélybe
Hogy valamit végre lássál
Ami kicsiben megy, az működik nagyban
És ugyanaz az ösztön él minden agyban
Neked a világ minden kincse kevés
Sok a jóból, jöhet a szenvedés
Gyere le velem a mélybe
Fent már úgyis jártál
Gyere le velem a mélybe
Hogy valamit végre lássál
Gyere le velem a mélybe
Én elviszlek, ha kéred
Gyere le velem a mélybe
Megtudod, milyen az élet..
Hetedikes korom óta csak
a punk rockot hallgatom.
A punk rock nekem arról szól,
hogy légy önmagad
és utálj mindenki mást
aki szemét veled.
Szerencsére van olyan zene,
amivel azt az érzést
tovább érezhetem.
Soha nem próbáltam olyan lenni,
mint a népszerű kölykök.
Basszák meg.
Nem érdekelt,mit mondanak,
Punk vagyok hetedik óta
Ebben a mesében részeg a
herceg és ronda a Királylány,
de néha a szemétdomb felett is
felragyog a szivárvány..
"Látom emlékszel még arra a helyre
ahol eltöltöttünk éveket
Én azóta is itt tanyázom,
itt váltom meg az életet
Elmentél, de jól tudod,
nincsen bennem már harag
Régesrégen megtanultam,
hogy ami jó az soha nem marad"
Eljön a nap mikor megkérded tőlem,
mit szeretek jobban:az életet vagy Téged.
Mikor azt felelem:az életet,Te ott hagysz
és nem várod meg,hogy elmondjam:
AZ ÉLETEM TE VAGY!
Köszönöm nektek,hogy eddig több mint 13065-en voltatok ezen az oldalon!
Királyok vagytok!! ^^
<--Ő itt Gizike az oldal testőrállata
ha valamit el mernél lopni akkor Ő leharapja
a fejed & kitépi a beledet úgyhogy vigyázzá
Világgá megyek
egy napon és ennyi.
Ha nem hív senki
és nem marasztal semmi. Ha kihúnyt a fény
és vége a dalnak.
Az emberek
élnek és halnak.
De engem nem zavar,
nem kell senki.
Itt nincsenek fények
és nem várnak álmok.
Nem érdekel a szépség,
a vadonban járok.
Világgá megyek,
elég most ennyi.
Vad szelek fújnak
csak ballagok némán,
halálra vártan.
Csak tépjen a szél és
verjen eső,hiába.
Nem léphetek más
kitaposott nyomába.
Lehetnek ők szépek,
én vagyok egyedül.
Ők elrontják akkor nekem
sem sikerül.
Mert a világ tenger:
kínok,vágyak háza.