A lány szerette, A fiú nem. A lány felnézettrá, A fiú nem. A lány szerelmet vallott, A fiú megalázta. Alány sírt végette, A fiú kinevette.
A fiú csak akkor jött rá mit tett
Amikor a lány sírjára virágot tett.. "Ne ítélj el valakit, azért mert más!
Ítéld el akkor, ha nem önmaga!"
rád bízom a lelkem
ha akarod éltesd,
ha akarod öld meg
rád bízom a testem
ha akarod öleld, ha akarod égesd el
nem tudom hol vagyok otthon
menekülés, ez az én sorsom
miért szaladok el, miért bújok el
szememet miért takarom el
körmeim miért vájom magamba
fejemet miért verem a falba
ha így is ugyanúgy fáj
mond miért...
szeretném nem hinni, hogy félek
hogy lesz még más, egy másik élet
kapaszkodnék, de kezeim bénák
felmásznék, de hiába küzdök
a mélység odalent vár
mondd miért...
ne ébressz fel, túl késõ már
süllyed alattam a mocsárra épült vár
sose fájt, így sose fájt..
Friss/New :)
Legalul ball oldalon blog van amibe
még nem írtam semmit eddig.. :D a RóLaM ^^menübe
a barátaimról találhatsz pár
képet amit találtam.. XD Itt a menübe:
..kérdőív... :)
most ülj ide mellém..
csirke
psy / goa a Videók menübe új videok:
A day to remember - Monument
A day to remember - You should have killed me when you had the chance Simple Plan-Shut up Tonight Alive-To Die For Rise Against - The Good Left Undone Bring Me The Horizon - Avalanche Bring Me The Horizon - Shadow Moses Bring Me The Horizon - And The Snakes Start To Sing BMTH-It never ends Bring Me The Horizon - Deathbeds Pink- Fucking perfect Pink-Raise your glass Pink-So what Avril Lavigne- What the hell The Killers-Read my mind Avril Lavigne: Smile Fall out boy: I dont care MxPx - First Day of the Rest of Our Lives A Day To Remember - All Signs Point to Lauderdale Sum 41- Fake my own death Rise Against-Swing life away
gondolj arra mennyire szerettelek.
gondolj a sok szép időre mit
együtt töltöttünk,s az utolsó napra,
mikor kimondtad:végeztünk.
gondolj arraa fájdalomra,
amit akkor átéltem,nem is sejtetted,
mit jelentettél nekem.
te voltál az,kire életemet
bíztam volna,te voltál, kiért
a pokolba is mentem volna.
s íme e könnycsepp
miattad folyik arcomon,
tudd, hogy hiányzol nagyon.
gondolj erre,ha már máshol leszek
s más teszi szebbé életemet.
s idővel gondolsz rám, mikor már
nem leszek veled, s arra mennyire
szerettelek.
gondolsz a sok szép időre
mit együtt töltöttünk,
s arra a napra mikor kimondtad
végeztünk. egy rózsát helyezel
kezeddel síromra,szemedből egy
könnycsepp folyik arcodra.
sírva kéred bocsássak meg
neked,s én a túlvilágról válaszolok:
érted mindent megteszek.
I woke up it was 7
I waited till 11
Just to figure out that no one would call
I think i got a lot of friends but I don't hear from them
What's another night all alone?
When your spending everyday on your own
And here it goes
I'm just a kid and life is a nightmare
I'm just a kid, I know that its not fair
Nobody cares, cause I'm alone and the world is
Nobody wants to be alone in the world.
And maybe when the night is dead, I'll crawl into my bed
Staring at these 4 walls again
I'll try to think about the last time, I had a good time
Everyone's got somewhere to go
And they're gonna leave me here on my own and here it goes
I'm all alone tonight
Nobody cares tonight
Cause I'm just a kid tonight
Már megtanultam nem beszélni,
egy ágyba hálni a közönnyel,
dermedten, élet nélkül élni,
nevetni két szemembe könnyel.
Tudok köszönni ostobáknak,
bókolni is, őrjöngve dúltan,
hajrázni, ha fejemre hágnak.
Az életet én megtanultam.
Csak oly unott ne volna minden,
a jó, a rossz, amit a sors hoz.
Ennen-sebem is úgy tekintem,
akár egy esetét az orvos.
Mindazt, mi fáj és van, megértem.
Nekem jutalmat hát ki adhat?
Nem zöld kölyök vagyok. Megértem:
Halál, fogadj el a fiadnak.
Ne küzdj túl erősen.
A legjobb dolgok váratlanul történnek
Úgy emlékszem, mintha tegnap történt volna,
egy pillanat alatt zuhantam a felhőkből a porba.
"Mond ki, amit érzel, csináld, amit szeretsz
, tökéletes nem, de igazi még lehetsz"
Ha szeret valaki, akár csak egyetlen ember is,
az azt jelenti, hogy még élsz.
Úgy teszek, mintha élnék, pedig csak egy baba vagyok.
A polcon ülve, szép ruhában, üres szemmel,
merev háttal, érzéktelen mosolygással.
A távolba révedve bénultan figyelek,
és jöttödre porcelán szívem megremeg!
..Nem vagyok jövőbe látó égi jel
,csak egy álom mi gyakran téved el.
Lehet hogy nem vagyok az kit mindig is kerestél.
De az volna szép ha mégis szeretnél..
A második albumokkal mindig nehéz dolga van az előadóknak. Úgy tartja a fáma, hogy a zenészeknek ott az egész életük, hogy összehozzanak egy debütáló albumot, viszont rendkívül sietősen kell elkészíteni a másodikat. De mi van akkor, ha ez a debütáló album olyan jól sikerül, hogy emberemlékezet óta a legnagyobb eladási példányszámot produkálja? És mi van akkor, ha a zeneipar hollywoodihoz hasonlatos elvárásokat támaszt és egy hasonlóan kirobbanóan sikeres lemezt vár? Pontosan ezzel a helyzettel kellett szembenéznie a Linkin Parknak, amikor stúdióba vonultak, hogy felvegyék a „Meteora”-t, mely a többszörös platinalemezes „Hybrid Theory” után a második nagylemezük. Az album, melyről a Rolling Stones így írt: „tizenkét dal tele tűzzel, melyekben szétválaszthatatlan elegyet alkot az alternatív metál, a hip-hop és a lemezjátszók használatának művészete”, eddig 14 millió példányban kelt el. 2001-ben ebből az albumból talált a legtöbb gazdára, és három dal került róla a toplisták élére, köztük az „In The End”. 2002-ben a fiúk Grammy díjat kaptak a „Crawling”-ért a legjobb hard rock video kategóriában, és jelölték őket a legjobb rock albumért és az év felfedezettje kategóriákban is. A szerény dél kaliforniai kezdetek után szorgalmas munkájuknak köszönhetően az együttes tagjai biztosak lehettek benne, hogy a világ szeme feléjük fordul. . Azoknak, akik csak külső szemlélőként figyelték a csapatot, talán leküzdhetetlen kihívásnak tetszhetett az, hogy a fiúk megismételjék első albumuk sikerét. De a Linkin Parkon belül, az énekes Chester Bennington és Mike Shinoda, a gitáros Brad Delson, a lemezjátszó kezelésében jeleskedő Joseph Hahn, a dobos Rob Bourdon és a basszusgitáros Phoenix egyáltalán nem görcsöltek ezen annyit, mint azt gondoltuk volna. Ahelyett, hogy a külső elvárásokkal foglalkoztak volna, nekiálltak dolgozni. Aprólékosan megtervezték minden dal minden egyes pici részletét, hogy megfeleljenek a szigorú elvárásoknak, melyeket önmagukkal szemben állítanak. Így alakult ki a kicsiny részletekből a tökéletes egész. „Egyáltalán nem akarjuk, hogy a fejünk tele legyen azzal, hogy muszáj minden alkalommal legalább 10 millió példányt eladnunk a lemezünkből. Nevetséges lenne.” – magyarázza Bennington. „Egy áldás, hogy sikerült eladnunk olyan rengeteg lemezt, ez nem történik meg túl gyakran ebben a szakmában, ha már a karriered során egyszer sikerül ezt elérni, akkor az egy nagy előrelépés. Mi csak a rajongóinkkal kapcsolatban érezzük azt, hogy kötelezettségeink vannak. Nem fogunk elkényelmesedni, és azt gondolni, hogy az csak úgy jön magától, hogy az emberek elrohannak a lemezboltba, és megveszik az albumunkat.” „Aki ismer minket, az tudja, hogy a legnagyobb nyomás amiatt, hogy jó lemezt csináljunk, a bandán belül van.” – teszi hozzá Shinoda. „Mi csak szerettünk volna még egy szuper albumot készíteni, amire büszkék lehetünk.” – meséli Bourdon. „Erre koncentráltunk, és keményen dolgoztunk, hogy olyan dalokat írjunk, amilyeneket szeretünk. Mi vagyunk a saját magunk legkeményebb kritikusai.” Ha esetleg hihetetlennek tűnik, akkor az, hogy Shinoda és Bennington 40 különböző refrént írt a „Meteora” szívbe markoló első kislemezéhez, a „Somewhere I Belong”-hoz mielőtt sikerült megalkotniuk a legmegfelelőbb változatot, szolgál bizonyítékként. „Tudtuk, hogy néhány dolgot rendbe kell tennünk abban a dalban”- mondja Shinoda egy vállrándítás kíséretében. „Úgyhogy írtunk egy új refrént, felvettük, megcsináltuk a keverést, aztán a következő napon meghallgattuk. Akkor Chester és én egymásra néztünk, és azt mondtuk: ’Nem is tudom… lehetne jobb is.’ Aztán elölről kezdtünk mindent. Rengeteg munkánk volt vele. Talán valahol a keverő szobában írtuk és vitatkoztuk össze a második albumunkat. De nem siettettük a dolgot, kritikusak maradtunk magunkkal szemben, és olyan dalokat írtunk, amikről azt gondoltuk, hogy jók. Néhányan talán azt várták, hogy megírjuk a „Hybrid Theory” egy gyengébb, tespedtebb változatát. De mi egyáltalán nem ezt akartuk.” A nagyon aprólékos munka jelei igencsak feltűnőek a „Meteora”-n. Az úton megedződött banda legújabb tizenkét remek dala igazi fejlődést mutat, miközben sikerült megőrizniük azt a különleges elegyet, mely azóta jellemzi a bandát, hogy Bennington 1999-ben feltűnt a színen. A csapat ismét Don Gilmorral dolgozott együtt, aki a „Hybrid Theory” producere is volt. A felvételek több helyen készültek, többek között a fiúk által olyannyira szeretett turnébusz felszerelésével, és a csapat tagjainak saját otthonában megtalálható stúdiókban. Ezúttal a Linkin Parknak lehetősége nyílt, hogy a hangzások még szélesebb skáláját próbálják ki és hogy rengeteg különböző stílushoz nyúljanak hozzá. Vad effektek és súlyos gitár szólamokat párosítottak össze az olyan dalokban, mint a „Somewhere I Belong”. A „Breaking The Habit” és a „Faint” hangzásvilágát, pedig vonósokkal és zongorával gazdagították. Rendkívül összetett ritmusképletekkel kísérleteztek az „Easier To Run”-ben. A hip-hop alapú „Nobody’s Listening”-hez pedig egy japán fúvós hangszert, a shakuhachit használták. Az egész albumon csodálatosan egészítik ki egymást a gazdag szövegek, a dinamikus hangszerelés és a hangulat melyet Bennington és Shinoda erőteljes vokálja idéz meg. A 18 hónapon át tartó felvételek vezérfonalát az album címe, a „Meteora” adta. A csapat 2002-es európai turnéja során a fiúk kezébe akadt egy utazási iroda brossúrája, mely Görögország híres helyszíneit mutatta be. Az ismertető füzet borítóján a Meteorák szó volt olvasható, egy kapcsolódó kép társaságában. Ez rögtön megragadt a fiúk figyelmét, és beindította képzeletüket. A Meteórák egy hat tagból álló kolostor csoport, melyeket 1500 méter magasan találhatunk meg a Görögország közepén magasodó hegycsúcson. Bennington szavaival élve, „olyanok, mintha nem e világból valóak lennének.” És ez így igaz. (Ha magad is látni szeretnéd őket, kölcsönöz ki a Szigorúan Bizalmas című James Bond filmet, melyben Roger Moore szétver pár embert az egyik hegyi erődítmény közelében.) A görög szó azt jelenti : „lebegni a levegőben”. Nagyon találó meghatározás ez mind a másviláginak ható helyszín, mind pedig a Linkin Park, a látvány ihlette, legújabb albumának definiálására. „Olyan dalokat akartunk írni, melyek méltóak ahhoz az energikussághoz, amit ennek a helynek a neve sugároz.” – magyarázza Bennington. „Nagyon sokatmondó és gyönyörű. Megtestesíti azt az időtlenséget és teljességet amit szerettünk volna az albumunkon is hallani.” – mondja Shinoda. „Azóta találkoztunk olyanokkal, akik voltak a Meteóráknál.” – teszi hozzá Hahn. „Azért mennek oda, hogy nyugalmat találjanak, hogy újra megleljék önmagukat. És az album is erről szól: hogyan ismerd meg az igazi lényedet. Minden dal arról szól, hogy befelé kell nézni és az érzelmeket szabadjára kell engedni.” Ezúttal Bennington és Shinoda kiszélesítették az érzelmek skáláját melyek a „Hybrid Theoryn” voltak megtalálhatóak. Shinoda szerint az első albumuk a frusztrációval, a dühvel, félelemmel és zavarodottsággal foglalkozott, egy fiatal ember szemszögéből. A cél: katarzis elérése. Ezzel szemben, a „Meteora” azt a felgyorsult életritmust tükrözi, mely az első album megjelenése óta a fiúk sajátja lett. „Két éven keresztül turnéztunk. Már ez önmagában arra sarkall, hogy hátralépj, és megpróbáld teljességében látni a képet.” – magyarázza Shinoda. „Mindig is foglalkoztattak minket a mindenkit érintő érzelmek, és ez az, amire az albumainkon koncentráltunk. De a ’Meteora’ más, abban az értelemben, hogy megpróbáltunk az emberi természet több oldalával is foglalkozni.” „Ez is egy elég sötét album, de minden bizonnyal több benne az optimizmus. Ugyan azok az emberek maradtunk, de most már látjuk a fényt az alagút végén.” – mondja Bennington. Például, a „Somewhere I Belong” félelemről és zavarodottságról mesél, de a refrén megteszi azt a bizonyos hihetetlenül fontos első lépést, a megoldás felé. „Bennington így énekel: „Meg akarok gyógyulni. Azt akarom érezni, hogy valami valódinak a közelében vagyok. Találnom kell valamit, amire mindig is vágytam, egy helyet, ahová tartozhatok.” A „Breaking The Habit”-ben ezt hallhatjuk tőle: „Nem tudom, hogy miért érdemes küzdeni. Vagy hogy miért kell sikoltanom. Nem tudom, hogy miért cselekszem és mondom, amit nem akarok. Nem tudom, hogyan kerültem erre a tévútra. De tudom, hogy minden rendben, és ma éjjel megtöröm ezt az átkot.” Ezúttal is, az énekesek nagyon szorosan együttműködtek, hogy az érzelmek széles skáláját tudják egységesen megmutatni. Most viszont Bennignton és Shinoda egy sokkal hosszabb közösen eltöltött időszak élményeire építhettek. Hangjuk és érzéseik gyakorlatilag szétválaszthatatlanok. „Mike egy számítógépes zseni, és képzett zenész” – mondja Hahn, amikor megpróbál különbséget tenni a két énekes között. „Chester teszi hozzá a nyersességet, az érzelmet, aminek át kell jönnie. Így egészítik ki egymást. Ez egy olyan igazi yin-yang dolog. Tulajdonképpen az egész banda sokkal egységesebbnek hangzik a „Meteora”-n, ami egy különleges előrelépés. Hat ember teljes egysége, amelyben mégis megmarad mindannyiuk egyénisége. Az eredmény pedig az a megismételhetetlen stílus, mely a Linkn Parkot fémjelzi. „Nem igazán foglalkozunk azzal, hogy milyen a csapat összetétele.” – mondja Bourdon. „Egyszerűen csak szerencsésnek tartjuk magunkat, és hálásak vagyunk, hogy megtaláltuk egymást, és ennyire jól együtt tudunk dolgozni.” „Sokkal zökkenőmentesebben tudunk együttműködni.” – teszi hozzá Bennington. „Például Mikekal sokkal többet tudunk egymás személyiségéről, így egyszerűbb dalszövegeket írni együtt. Nem lehetnek titkok közöttünk. Muszáj nyitottnak lennünk, mert csak így tudunk együtt dolgozni. Ilyen a viszony mindannyiunk között.” Ilyen zenész társak mellett kinek van szüksége terapeutára? „Pontosan!”- mondja Bennington nevetve. „Legfőképpen ezért csatlakoztam a bandához.”
A cigis dobozra írták: meghalsz De valamit még tudni akarsz
Több ez az egész, mint aminek látszik
Csak viccel velünk, bújócskát játszik
Gyere le velem a mélybe
Fent már úgyis jártál
Gyere le velem a mélybe
Hogy valamit végre lássál
Ami kicsiben megy, az működik nagyban
És ugyanaz az ösztön él minden agyban
Neked a világ minden kincse kevés
Sok a jóból, jöhet a szenvedés
Gyere le velem a mélybe
Fent már úgyis jártál
Gyere le velem a mélybe
Hogy valamit végre lássál
Gyere le velem a mélybe
Én elviszlek, ha kéred
Gyere le velem a mélybe
Megtudod, milyen az élet..
Hetedikes korom óta csak
a punk rockot hallgatom.
A punk rock nekem arról szól,
hogy légy önmagad
és utálj mindenki mást
aki szemét veled.
Szerencsére van olyan zene,
amivel azt az érzést
tovább érezhetem.
Soha nem próbáltam olyan lenni,
mint a népszerű kölykök.
Basszák meg.
Nem érdekelt,mit mondanak,
Punk vagyok hetedik óta
Ebben a mesében részeg a
herceg és ronda a Királylány,
de néha a szemétdomb felett is
felragyog a szivárvány..
"Látom emlékszel még arra a helyre
ahol eltöltöttünk éveket
Én azóta is itt tanyázom,
itt váltom meg az életet
Elmentél, de jól tudod,
nincsen bennem már harag
Régesrégen megtanultam,
hogy ami jó az soha nem marad"
Eljön a nap mikor megkérded tőlem,
mit szeretek jobban:az életet vagy Téged.
Mikor azt felelem:az életet,Te ott hagysz
és nem várod meg,hogy elmondjam:
AZ ÉLETEM TE VAGY!
Köszönöm nektek,hogy eddig több mint 13065-en voltatok ezen az oldalon!
Királyok vagytok!! ^^
<--Ő itt Gizike az oldal testőrállata
ha valamit el mernél lopni akkor Ő leharapja
a fejed & kitépi a beledet úgyhogy vigyázzá
Világgá megyek
egy napon és ennyi.
Ha nem hív senki
és nem marasztal semmi. Ha kihúnyt a fény
és vége a dalnak.
Az emberek
élnek és halnak.
De engem nem zavar,
nem kell senki.
Itt nincsenek fények
és nem várnak álmok.
Nem érdekel a szépség,
a vadonban járok.
Világgá megyek,
elég most ennyi.
Vad szelek fújnak
csak ballagok némán,
halálra vártan.
Csak tépjen a szél és
verjen eső,hiába.
Nem léphetek más
kitaposott nyomába.
Lehetnek ők szépek,
én vagyok egyedül.
Ők elrontják akkor nekem
sem sikerül.
Mert a világ tenger:
kínok,vágyak háza.